Acte Acadèmic en honor a la Dra. Marta Sanz

El dimecres dia 1 de juny se celebra a l’aula Magna de l’edifici històric una jornada acadèmica que s’emmarca dins del Congrés que se celebra aquella mateixa setmana en honor a la Dra. Marta Sanz.

De 9 a 10 del matí se celebrarà un acte institucional de reconeixement a la Dra. Marta Sanz en el que hi intervindran el Rector de la Universitat de Barcelona, el Degà de la Facultat, la Presidenta de la Societat Catalana de Matemàtiques, el Director en funcions del IMUB, la Presidenta de la  Real Sociedad Matemática Española, el Director del CRM, el President de la European Mathematical Society i la mateixa Dra. Marta Sanz.

En acabar aquest acte se celebraran dos col·loquis, un a les 10:30 a càrrec del Professor Michael Roeckner i un altre a les 12 a càrrec del Professor Samy Tindel.